Různé akce 2017

13. 12. 2017

Dnes má svátek Lucie ( noci upije)

Sankta Lucia

sbor

Dmes ráno jsem měl na skype od manžela mé sestřenice, kteří žijí ve Švédsku dvě fotky Lucie a abych si našel na Googe Sankta Lucia. Tak jsem si to zadal a objevil jsem tam 2 videa ze Švédska.

Saint Lucia in Sweden

Lucia 2015 Sweden

v PDF Zde

Včera 20:24

11. 12. 2017

Křest knížky Jiřího Slívy

Včera caddie Jiří Smetana byl u mě. Upravil mě hadici k napouštění kotle, aby mě to napouštění šlo lehce a nevytopil sklep. Po úpravě jsme si zajeli do Babiččiny Besedy na kávu. Odvezl mě domů a jel také domů.  K večeru šel na křest knížky Jiřího Slívy, kterou pořádala Společnost a Centrum  Franze Kavky

7. 12. 2017

Pozdrav z koncertu Stan & Tony Revival na Kolonádě v Mariánských Lázních

Trochu vánice, ale jinak super hraní včera večer ne Kolonádě v M. Lázních.

Moje kamarádi ze skupiny Stan & Tony Revival mě poslali pozdrav z Mariánských Lázních kolonády, kde měli koncert při rozsvícení Vánočního stromečku

4. 12. 2017

Moje akce před letošními vánocemi

Letos jsem se rozhodl že zmírním moje předvánoční aktivity a nebudu jezdit na všechny akce. Zatím jsem byl dvakrát v Erpetu.  Čtyřikrát jsem byl tady v Klánovicích na akcích. To šlo protože dvakrát jsem jel autobuskem na ně. Z jedné akce mě domu vzal anděl pro kterého přijel manžel a odvezl mě domů až k vrátkům. Na jednu akci jsem jel  autobuskem a i z ní také. Ta byla u Masarykové základní školy. Na první jsem šel na akci pěšky a z ní také a totéž, ta byla v kostelíčku.  A na čtvrtou jsem šel také pěšky,  protože o víkendu autobusek nejezdí, ta byla také u školy v hale Oldřicha Hanzala. Na pátou také půjdu pěšky ta je blízko v KC Nová Beseda. Do Erpetu jedu už jen dvákrát v tomto roce

19. 11. 2017

Den třetí prodlouženého víkendu

Parkoviště golf resortu Black Bridge

Na dnes jsme si s caddiem Jiřím Smetanou domluvil že si koupím zimní boty že se na oběd stavíme na golfu Black Bridge resortu. Kolem 11 caddie přijel a já nasedl a vyjeli jsme do Centra Černý Most zakoupit boty. Vlezli jsme do prodejny a já říkám tady se to vše změnilo a prodejnu bot jsem neviděl, kde jsem vloni kupoval také boty. Tak jsem se ptal pána kde najdu prodej bot a on mě řekl dole na právo vzadu. Tak jsme sjeli dolů a prodej bot jsme našli. Vybrali jsme boty a šli jsme k pokladně.  Zaplatili jsme a museli jsme zase vyjet nahoru k výtahu do garáže. Sjeli jsme do garáže a nasedli jsme do auta a vyjeli jsme na golf se najíst. Sedli jsme si a objednali jsme si jídlo. Já jsem zjistil že u simulátoru jsou členové GSUK, tak jsem je šel pozdravit. Po zaplacení jsme nasedli do auta jeli jsme domů. Foto

15. 11. 2017

Profesor Václav Pačes

Václav Pačes měl chatu v Úšovicích Marianské Lázně  kam jezdili každý víkend a k večeru se objevovali na hřišti a zahráli si devět jamek. Nebo se přišli kouknout na turnaje. Také jsme znal i jejich syny a to Vaška a Mika, který pracoval s matkou v geologii na Malostranském náměstí. Jezdil k nim na chatu Miloslav Horníček a seděli spolu do pozdních nočních hodin u ohně a povídali si. Také k nim jezdili manželé Michalovi a spolu chodili na golf. Tak se seznámili s mojí matkou, která v 50tých hrála mistrovství a na 19 jamce první ránu zahrála do škarpy na levé straně. Nechtěla dropovat aby neztratila ránu, tak to zahrála a to bláto ji zapláclo oko. Do klubovny nemohla, protože by to prohrála. Tak ji Michal to oko vypláchnul vodou a vyčistil ji to kapesníkem a matka šla dál hrát.

Mistrovství žen nepřineslo změnu v držitelce titulu. Paní Adéla Novotná z Mariánských Lázní, po suverénním vítězství v kvalifikaci, postoupila do finále přes své klubové kolegyně paní M.Kheilovou a paní L.Plesníkovou. Druhou finalistkou se stala slečna Vladimíra Nováková, která v semifinále porazila 4/3 loňskou finalistku paní Marii Jiráskovou (obě Klánovice). Finále bylo nervy drásající bitvou. V. Nováková vzdorovala A. Novotné až na 36. jamku, když ještě na 34. jamce vedla 1 up. Z vítězství se tedy nakonec radovala obhájkyně titulu paní Adéla Novotná, výsledkem 1 up.

14. 11. 2017

Jan Opletal

Narodil se v rodině Štěpána a Anny Opletalových jako osmé dítě. Jeho skutečné datum narození bylo 1. ledna 1915, ale jeho rodiče uvedli oficiálně datum 31. 12. 1914, aby mohl o rok dříve nastoupit do učení. Do obecné školy chodil poblíž svého rodiště Nákle u Olomouce. Poté studoval gymnázium v Litovli, kde složil maturitu v roce 1934 a které dnes nese jeho jméno. Původně chtěl studovat leteckou školu v Prostějově. Kvůli vadě zraku však studoval školu pro záložní důstojníky v Hranicích a opak přeložen na vojenskou prezenční službu u jezdectva v ruzyňských kasárnách. Medicínu začal studovat až v zimním semestru 1936–1937.[3]

Dne 28. října 1939, v den výročí založení samostatného československého státu, proběhly v Praze protinacistické demonstrace a nepokoje, kterých se Opletal zúčastnil. Demonstrace byly nacisty tvrdě potlačeny. Jan Opletal byl v Žitné ulici v Praze zraněn střelou do břicha pravděpodobně civilním revolverem.  Byl okamžitě operován profesorem   na klinice profesora Arnolda Jiráska ve fakultní nemocnici na Karlově náměstí.  Zemřel 11. listopadu na zánět pobřišnice. Během demonstrace byl zastřelen pekařský pomocník Václav Sedláček, který zemřel během převozu do nemocnice.

image  Zleva Hanka Jirásková, mě neznámý muž s dítětem, prof. Václav Pačes, ( asi ) paní Michalová a paní Pačesová.

Text převzat z Wikypedie

12. 11. 2017

Nečekaný výlet na Šumavu, který jsme zrušili

V pátek ráno jsem volal caddieho že přemýšlím kam pojedeme na jídlo a výlet. Caddie mě řekl že potřebuje zajet na Šumavu se kouknout na magistrát v Železné Rudě a že by jsme mohli přespat v hotelu nad jejich chalupou kde by musel zatápět na jednu noc. V poledne jsem šel k počítači a mobil jsem nechal v pokoji. Najednou slyším zvonění. Než jsem k němu přišel tak přestal.  Kouknul jsem se na něj a on to caddie, tak jsem mu zavolal zpátky a ptal jsem se co se děje a caddie mě řekl že u Rokycan se zastavíme se uvolnit doufejme že tam nepotkáme dvě děvčata, které jsme zdržovali u vchodu WC. K večeru jsme se s nimi potkali v Hostinci u Pejska a Kočičky v Zádubu-Závišině, kde jsme byli na koncertě Stan &Tony Revival a kde jsem se od nich dozvěděl že začínají s golfem.

Děvčata které jsme zdržovali u pumpy u Rokican u vchodu na WC. Posléze jsme se s nimi sekali v Hostinci u Pejska a Kočičky v Zádubu-Závišině, tak jsem si je na pámátku vyfotil

V sobotu se to vše změnilo a že přijede v deset hodin a abych vymyslel výlet. Tak jsem vymyslel to že se pojedeme kouknou na hrob mého otce. Kdysi dávno jsem tam byl se kouknout,  když jsem byl pozvaný do prodejny Auto Adámek na nové auto, kde byli i staré auta. Byli se tam podívat manželé Jana Hlaváčová s Luďkem Munzarem. Rok už si nepamatuji. To bych musel prohledat můj celí archív. Kolem desáté přijel caddie Jiří Smetana a vyjeli jsme směr dva hřbitovy a to Malvazinky kde jsme dali kytičku a zapálili svíčku u hrobu Jiřího Honzíka kterému je už přes devadesát let a nemuže tam dojít, které jsme koupili v květinářství před hřbitovem. Na parkovišti jsme zapnuli navigaci na ulici Generála Šišky, která byla přejmenována z Čechovi čtvrtě a vyjeli jsme. Tam  jsme moc nebloudili, protože jsem to hned poznal, kde jsem kdysi vystupoval z tramvaje. Zaparkovali jsme a šly jsme na hřbitov. Na hřbitově jsem také věděl kde je ten hrob. Dali jsme tam kytičku a zapálili jsme svíčku a šly jsme k autu. Jeli jsme si koupit pizzu, kterou jsme si dali u Smetanových doma a chvíli jsme poseděli a vyjeli jsme do Klánovic. Na zahradě caddie zapálil tu svíčku kterou jsem koupil a já jsem to potom vyfotil. Foto

20.10.2017

Vzpomínkový jídlo v pizzerii Palatino ve Stodůlkách

Hotel Starý pivovar

Pizzerie Palatino Stodulky

Po pohřbu jsme se chtěli někde najíst. Chtěli jsme se najíst v Hotelu restaurant    Starý pivovar. Tak jsme tam s Jiřím Smetanou jeli. Lukáš zjistil že restaurace je otevřena až v 17 hodin. Tak jsme zase jeli zpátky ale museli jsme to někde příležitostně otočit. Na parkovišti Pavel na mobilu našel pizzerii Palatino Stodůlky. My jsme zaparkovali na invalidním místě. V pizzerii Palatino jsme se výborně najedli.

19. 10. 2017

Pohřební perličky

První perlička

Na pohřbu jsem zjistil od  mého caddieho Jiřího Smetany, že jsem neboli byl synovec z druhého kolena Mgr. Vladimíra Nováka.

Druhá perlička

Ráno jsem se obléknul a kravatu jsem si strčil do kapsy, boty jsem si nazul rozvázané. Říkal jsem si, že v klubovně při kávě si řeknu caddiemu aby mě je zavázal. Dopadlo to jinak a to tak že jsme dojeli na letiště a caddie letěl pro dceru Marketu a j abych šel pomalu na WC. Cestou jsem si říkal ty ani nevíš kde je WC a ani nevím, jak se zase sejdeme. Na přechodu proti mě se objevila Maketa a vzala mě pod pravé křídlo a dovedla mě k WC. Cestou zjistila že mám rozvázané tkaničky, tak se shýbla a zavázala mě je. Po uvolnění jsme nasedli do auta a jeli jsme na to slíbenou kávu. V klubovně restaurace byla zavřena, tak jsme jeli do obchodního centra Metropole, kde nás zastihli Lukáš s Petrou a manželkou mého caddieho Helenou. Po vypití kávy jsem vytáhl kravatu a poprosil caddieho aby mě ji uvázal. Tak mě ji na sobě uvázal a navlékl ji na můj krk.

18. 10. 2017

Pohřeb Mgr. Vladimíra Nováka

V sobotu když jsme byli s caddiem Jiřím smetanou na výletu a na obědě v Erpetu a na kávě na Resort golf Black Bridge, tak jsem dostal na mobil e-mail od Vladimíra Nováka ml., tak jsem řekl caddiemu že jsem asi dostal parte a že se doma na ten e-mail podívám a zjistím kdy je pohřeb. Přijeli jsme domů a já zapnul počítač a otevřel jsem ten e-mail a kouknul jsem se kdy a v kolik hodin to má. Tak jsme se hned domluvili kdy a v kolik pro mě přijede. Do odjezdu se to ještě změnilo tak že pro mě přijede v 7:30 a že pojedeme pro jeho dceru Markétu, která přiletí ze Španělska a že pojedeme k nim a že se tam dcera upraví a že vyjedeme do krematoria v Motole. Den před  mě volal caddie že psala Markéta, že už přiletí oblečená a že půjdeme si někam na hodinu sednou a dáme si kávu. Tak jsem vymyslel to, že bychom mohli jet na hřiště do Motola a tam si dát to kafé. Jeho žena s Alexem ( syn) Markéty pojedou s druhou dcerou a jejím  přítelem do Motola. Caddie si zapomněl doma mobil, tak jsem mu volal zbytečně. Chtěl jsem se ho zeptat kde je, abych už vyšel před vrátka. Přijel a já nasedl do auta a vyjeli. Na rohu jsem mu řekl, proč jedeš na Horní Počernice a na Prosek. Caddie mě řekl že teplická je ucpaná, tak jsem jeli pražský okruh přes Uhříněves. Tam na kulatém okruhu měl nápad jet jinudy na Pražský okruh. Tak jsme jeli jinudy. Po chvíli jsme zjistili že jedeme na Kutnou Horu. Tak jsem odbočili do pravá. Po chvíli jsme zjistili že jsme se vrátili do Říčan. Tam zase caddie zazmatkoval a na náměstí jsme odbočili do leva a já mu říkám, proč jsi nejel rovně. Tak jsme objeli náměstí a jeli jsme tam rovně dostali jsme se konečně na tu silnici na který jsme mohli bít asi před deseti minutami. Najeli jsme na Pražský okruh a jeli na letiště. Zaparkovali a caddie vyletěl z auta a také protože se mě chtělo na WC. Tak jsem sel pomalu a říkám si, kde je najdu já to v té hale neznám. Najednou u mě se objevila Markéta a vzala mě pod křídlo a šla se mnou na WC. Potom jsme šly do auta a jeli jsme na golf na tu slíbenou kávu. Přišli jsme do klubovny a restaurace zavřena. Tak jsme nastoupili do auta a jeli jsme na kávu do Metropole na kávu. Tam nás chytli Petra s Lukášem a manželka Helena. Tak jsem tam chvíli poseděli a vypili jsme tu kávu. Nasedli jsme do aut a jeli ke krematoriu. Před vchodem stáli kolegové policejní školy v Hrdrozezích a judisté. Pomalu jsme se odebrali k obřadní síni do čekárny, kde už byli další pozůstalí. Po obřadu jsme se vrátili zpátky do čekárny, kde jsme cekali na kondolenční knihu. Po chvíli jsem se pomalu vydal na parkoviště. Najednou mě někdo oslovil a řekl já vás znám z Klánovic. Tak jsem se podivil. Před hřbitovem jsem se dozvěděl od syna Nováka že to byl Jakl, který sem do Klánovic jezdil s Vláďou na golf na soustředění Judistů. My jsme na golf se přišli na rodinu Nováku podívat a popovídat. Chtěli jsem jít do hotelu blízko krematoria ale zjistili jsme že restauraci otevírají až v 17 hodin. Tak jsme se vrátili zpátky a domluvil jsme se kam půjdeme. Nakonec Pavel zjistil blízko že je pizzerie. Tak jsme nasedli do aut a jeli. Tam jsme se najedli a popovídali. Po jídle a po popovídaní jsme nasedli do aut. Já s caddiem jsme odvezli Kateřinu pro kluka který byl na šachách a mi jsem jeli do Klánovic. V Klánovicích jsme se ještě stavěli v Babiččině Besedě na další kávě a moučníku.

16. 10. 2017

Ještě jedna vzpomínka na Vláďu Nováka

Jiří Smetana a Vláďa Novák

4. 12. 2004 ke mě přijel caddie Jiří Smetana a přivezl sebou svého švagra Vladimíra. Tak jsem je vzal do Samosu. Chvíli jsme tam poseděli. Jiří Smetana s Vláďou Novákem odjeli a já jsem tam už zůstal na Řecký večer fotit. Foto

13. 10. 2017

Zemřel Vladimír Novák

Vladimír Novák se švagrem Jiřím Smetanou ( 19. 9. 2006 golfu v Klánovicích )

Dnes ráno jsem se dozvěděl od jeho švagra Jiřího Smetany, že zemřel Vladimír Novák judista. Narodil se 16. duben 1948 Klatovy) je bývalý reprezentant Československa v judu a pozdější trenér. Účastník olympijských her v roce 1976 a první československý judista, který se řadil mezi užší evropskou špičku. Když tady byl tady na golfu na soustředění tak se u nás stavěl se na nás podívat a vždy chtěl hrnec mléka, který na soustředění dostávali málo. Někdy se stávalo, že se s námi minul, protože jsme byli v Mariánských Lázních na dovolené a na prázdninách. Cest jeho památce

10. 10. 2017

Oběd na Black Bridge

Black Bridge

Na dnes jsme měli domluveno s mým caddiem Jiřím Smetanou že půjdeme na oběd. Tak jsme si dopoledne zavolali kdy přijede a caddie mě řekl že kolem 11 hodiny. Tak jsem se připravil a asi 5 minut před 11 hodinou přijel a rovnou řekl, že pojedeme někam jinam a ne do Babiččiny Besedy kam chodíš každý den. Tak jsme nasedli do auta a vyjeli jsme na Black Bridge. Přijeli jsme na parkoviště, kde stálo hodně aut. Na hřišti jsem neviděl nikoho, tak jsem si říkal, že jsou na jídle. V restauraci byli jen lidé, co upravují hřiště. Najedli jsme se a zaplatili jsme. Když jsem nasedal do auta tak jsem viděl dva hráče na čtvrté jamce. Tak jsem si říkal, že asi ty lidi jsou na hřišti. Přijeli jsme domů a pustili jsme si televizi a koukali, jsme se na starý film Švadlenka. Když caddie odjížděl, tak mě řekl vymysli si něco příště až přijedu. Tak jsem už to vymyslel, že bychom mohli jet na oběd do Erpetu. Foto

30. 9. 2017

Sobotní výlet do Mladé Boleslavi

V týdnu mě caddie Jiří Smetana řekl, vymyslí si na sobotu výlet. Tak jsem myslel, kam bychom mohli jet. A vymyslel jsem, že bychom se mohli jet kouknout na hrob rodičů mých sestřenic do Mladé Boleslavi. Tak jsme v půl jedenácté vyjeli směr Mladá Boleslav. Dojeli jsme do Mladé Boleslavi a trochu jsme bloudili, ale vchod na hřbitov jsme našli a i hrob. Protože jsem věděl, že je blízko kaple na pravé straně. Tak jsem  se u něj nechal s caddiem vyfotit po 15 letech kdy jsem tam byl na pohřbu mé tety Květy. to bylo  roce 2002.  Potom jsme chtěli jet na nějaký zámek nebo tvrz a nemohli jsme to najít v mapě. Tak jsem  caddieho přemluvil, abychom zajeli na golf se najíst. Tak jsme vyjeli.  Vešli jsme do klubovny a tam mě všechny lidi uctivě zdravili a já zase je. Sedli jsme si a objednali si jídlo. Najednou jsem slyšel známí hlas a zjistil jsem, že je to matka jedné dívenky, která chodí do Erpetu na Dětské turnaje. Po jídle jsem šel zaplatit a na stole byli poháry a ceny s logem Erpetu tak jsem byl doma. Tam měli děti z Erpetu turnaj. Když jsme jeli domů tak jsem poprosil Caddieho aby zajel k té zřícenině  Hrad Michalovice (CZ ). Tak jsme tam zajeli ale zjistili jsme že se tam ještě musí jit kus pěšky do kopce. tak jsem  si to vyfotil z té vesnice a jeli jsme domů. Ještě jsme se zastavili na hřišti v Mstěticích na kávě a moučníku, kde také byl turnaj. Foto

14. 9. 2017

80 Výročí kdy zemřel T. G. Masaryk

Dnes před 80 lety zemřel T. G. Masaryk ( první prezient osvobotitel ). Televize a i internet na něj vzpomiínali jak články tak i videi.

9. 9. 2017

Výřez fotky s René Tučkem

Manželé Tučkovi

V sobotu mě požádala manželka Reného Tučka o výřez jejího manžela těmito slovy

Dobrý den, mám k Vám obrovskou prosbu. Protože fotky Rendy , které jste fotil u Pejska a kočičky jsou jeho poslední.....posílám Vám jednu a jestli byste byl tak hodný a udělal mi výřez jenom jeho....má na ni svůj typický úsměv a já na 99% bych ji chtěla jestli to půjde použít na náhrobek. a když  tak pro mne, takový byl Renda   vystihuje jeho povahu na 100%. Děkuji Andula Tučková

Tak během hodiny jsem ji zaslal dva výřezy. Nevím který výřez si vybrala. Až se pojedeme s caddiem podívat do Mariánských Lázní tak se půjdeme podívat na tamní hřbitov a vzdáme mu  hold k jeho památce

29. 8. 2017

Poslední rozloučení s Reném Tučkem v Narodním divadle

Moji milí, děkuji Vám všem za všechna ta krásná slova....
Poslední rozloučení s mou osudovou láskou prof. René Tučkem
se koná v pondělí 4. září 2017 v 11,00 hodin z jeviště Národního divadla v Praze....
Pokud budete mít čas tak se ve čtvrtek 31.8.2017 ve 20,20 hod na ČT ART podívejte na televizní film EVŽEN ONĚGIN z roku 1973
Objímám Vás.... Foto

Foto a text převzaté z facebookového profiku Anny Tučkové

27. 8. 2017

Zemřel René Tuček

René Tuček S manželkou na koncertě Stan & Tony Revival

Dnes jsem dostal od mé kamarádky Marušky Stilerové z České Golfové Federace zprávu na facebook že zemřel René Tuček. Tak jsem neváhal a napsal jsem jeho manželce na Fecebook  upřímnou soustrast. Letos jsem byl v Mariánských lázních na koncertě skupiny Stan & Tony Revival na začátku prázdnin v Hostinci U pejska a kočičky v Zádubu-Závišině, kde měli koncert. Mimo jiné jsem tam potkal paní s pánem na invalidním vozíčku, které si sedli za mě. Tak jsem tam fotil. Byli jsem tam asi hodinu a půl a jeli jsme se s mým caddiem vyspat k němu do Syrovic. Druhý den jsem text a fotky dal na můj facebookový profil a moje stránky. Asi třetí den jsem měl paní Annu Tučkovou v zadosti o přátelství. Tak jsem se na její profil kouknul a zjistil jsem je manželka Reného Tučka (operní pěvec). Tak jsem si ji přidal do přátel. Dne 27. 8. 2017 mě překvapila zpráva že René Tuček zemřel

Životopis Reného Tučka Převzaté z Lidovky.cz

Tento komentář od Antonina Kunšty jsem našel u mých fotek na Facebooku

Bohužel, je to měsíc co se na nás přišel podívat a jak říkal nelitoval že nás slyšel, upřímnou soustrast všem příbuzným .

19. 8. 2017

Oběd na počest Švédům

Připijím na zdraví mých kamarádů ze Švedska ( babiččina Beseda )

V pátek jsem dostal na FCEBOOOK zprávu  od Berta že v sobotu jsou v Karlových a budou hrát v sobotu od 10 hodin. Tak jsem mu napsal že jim přeji hezkou hru a aby mě poslali společnou fotku. Na jejich počest jsem si dal dobrý oběd a becherovku a vzpomínal jsem si na každoroční setkání s nimi v Mariánských Lázních nebo v Karlových Varech. Foto

17. 8. 2017

Čtvrtek 17. 8. 2017 s caddiem Jiřím Smetanou

Ve středu jsem zavolal caddieo jak se má na Šumavě. Caddie mě řekl že je v Syrovicích a připravuje spaní pro jeho známé z Austrálie že ve čtvrtek jedo do Prahy a že se u mě staví a půjdeme na oběd. Tak se ve čtvrtek stavíl a šly jsme do Babiččiny Besedy na oběd. Dali jsme i čočku s uzením a vejcem. Po obědě jsme si dali kávu a zaplatili. Jeli jsme domů, kde jsme si dali dvacet. Ještě jsme zajeli na druhou kávu do Mstětic na golf. tam jsme si dali i moučník. Chvíli jsme si tam poseděli. Zase jsem tam potkal kamarádi. Po zaplacení jme sedli do auta a jeli domů. Foto

13. 8. 2017

Matka Vladimíra Nováková Hradecká a královna Alžběta II

Moje matka a královna Alžběta II byli od sebe rok a to matce by bylo 92 let a Alžbětě II je letos 91 let. Moji babičce Karolíně Novákovi by bylo 116 let a matce Královně by bylo 117 let. Když babička žila tak si půjčovala časopis kde bylo vše o královské rodině Anglie. Když byla sametová revoluce tak ten časopis byl tady legálně k dostání a já jsem ho kupoval matce. Po nějaký čas mě matka řekla už ho mě nekupuj. Tak jsem ho už nesháněl. Nevím jak se ten časopis jmenoval

7. 8. 2017

Cairyn Jay v přístavu Sydney

Můj caddie byli na jaře na návštěvě u spolužáka v Sydney. Při procházce přístavem narazil na Cairyn Jay a za ní je vidět slavní Operní dům, která tam zpívala a hrála na kytaru. Tady v Praze se také jsou k vidění pouliční kapely, které hraji lidem, kteří okolo nich procházejí

Cairyn Jay v přístavu Sydney - Carnival Spirit Ship a Sydney Opera House v zadní části

6. 8. 2017

Goanna

Dnes mě caddie poslal video z Austrálie, kde byl na návštěvě u spolužáka.  Goanna jak jí zbytky jídla při grilování a v dáli měli puštění rádio nebo přehrávač MP3 kde jim zpívá Antonín Tony Brych a Jitka Vrbová. Nevím jestli jim to nepřivezl Caddie, kterému jsem to poslal přes úschovnu. Pravděpodobně ano. Já jsem caddieo několikrát vzal na Starou Staci za manželi Šilhavých, kde mají jazzovou zahradu. Také jsem ho vzal jednou do divadla u Hasičů kde měli Steamboat Stompers koncert na vzpomínku na Antonína Tonyho Brycha

Video

6. 8. 2017

První srpnová neděle

Dnes jsem byl v Babiččině Besedě na víkendové rybím menu. Dal jsem si Tuňáka žlutoploutvého, který byl vyloven 3. 8. 2017 v Norsku a na talíři v Babiččině Besedě byl 5 až 6. 8, tudíž o víkendu. Po obědě ke mně přijel caddie Jiří Smetana se kterým jsme jeli na lívance se šlehačkou, kávu a cocacolu na Black Bridge golf resort. Tam jsme si chvíli poseděli. Tam probíhal turnaj. Po zaplacení jsme se rozloučili a sedli do auta a jeli domů. Doma mě caddie vyčistil filtr u rybiček a rozloučil se a jel také domů   Foto

5. 8. 2017

Rychlí oběd na golfu v Mstěticích

Golfové hřiště Mstětice

Na dnes jsme měli s caddiem Jiřím Smetanou domluvené že ráno přijede. Tak ráno přijel. Tady mě opravil odtok umyvadla v koupelně. Na oběd do   Babiččiny Besedy bylo brzo a caddie neměl hlad a že si dá se mnou jen kávu a cocacolu a já že hemenex. Tak jsme zajeli do Mstětic na golf, kde jsem si dal ten hemenex a caddie si dal jako moučník ovocný knedlík, kávu, cocacolu jsme si dali oba dva. Servírku a číšníka jsme pobavili tím že jsem  si vzpomněl na to jak jsem caddieho vyfotil na Casa Sereně jak vleze do WC dámské buňky zde a já jsem chtěl jít za ním ale mě zastavil známí novinář, který mě řekl Tomáši tam ne to je dámské WC musíš vedle. Po zaplacení jsme nasedli do auta a jeli domů. Foto

4. 8. 2017

Vzpomínka na 21 Srpem 1968

Skleničky k přiležitosti geologického Kongresu
Desky
 Znak geologického kongresu

Jako každý rok jsme byli v Mariánských Lázních na golfu. Matka s námi nebyla, protože měla na starosti CANADANY na Geologickém kongresu a musela zůstat tady v Praze.  Z 20 na 21 srpen jsme v noci slyšeli rachot motorů, tak nás to probudilo. Byly to tanky. Ráno jsme šly na hřiště a tam jsme se dozvěděli, že nás okupovali vojáci Varšavské smlouvy. Podle vyprávění Hanky Chrástkové, která říkala, že tanky stojí na poli vedle 3 = 4 jamky. Nikdo nehrál golf a jenom jsme seděli na zahradní terásce, která byla travnatá a mezi byla asfaltová cestička. Matka jak mohla tak pro nás přijela a jeli jsme vlakem do Prahy. Vystoupili jsme na Smíchovském nádraží a tramvají jsme jeli až na Libenský nádraží odkud jsme teprve jeli vlakem do Klánovic. To si nepamatuji, jestli jsme měli i kufry nebo jsme jeli jen tak a kufry jsme nechali v Mariánských Lázních. Cesta tramvají byla hrůzostrašná. Protože jsme viděli z tramvaje tanky a na nich vojáky.  PříŠtí rok tomu bude 50 let

1. 8. 2017

Na nákupu v Centru Černý Mostě

Tomášek na terase Golf Resoltu Black Bridge

Včera jsme chtěli jet na nákup žárovek ale nejeli jsme a nechali jsme si to na dnešek. Já jsem cadieemu ráno volal jestli by mohl přijet dřív abychom nejeli v tom vedru ale caddie řekl že něco dopíše a vyjede a aby tady byl na desátou hodinu. Skutečně tady byl a já nasedl a vyjeli jsme na nákup. Já jsem si koupil žárovky do stolní lampy a caddie také žárovky a redukcí k počítači a televizi. Nakoupili jsem si a jeli jsme na oběd na Black Bridge. Najedli jsme a poseděli jsme chvíli. Zaplatili jsme a jeli domů cestou jsme zastavili u pumpy načepovat naftu, kterou jsem zaplatil. Doma jsem si natočil vanu a vlezl jsem do ni.  Foto

31. 7. 2017

Vzpomínka na dědečka Vladimíra Nováka a Karličku Lukešovou Novákovou

Vladimír Novák S manželkou Karokínou Lukešovou Novákovou a dcerou Vladimírou Novákovou Hradeckou

Při sezení na terásce u klubovny na Lišnickém golfovém hřišti jsme si s Jiřím Smetanou vzpomněli na mojí babičku  Karolínu Lukešovou Novákovou a dědu Vladimíra Nováka.  A to že před 126 lety se narodil děda a před 116 lety Karolína Lukešová Nováková. Foto

30. 7. 2017

Nedělní výlet na Lišnické golfové hřiště.

Tomášek Hradcký u bívalé ceny Memoriálu Dadulky Hradecké

V týdnu jsme se s Jiřím Smetanou domlouvali kam se pojedeme podívat. Jiří Smetana mě řekl tak něco vymysli. Tak jsem vymyslel Golfové Hřiště Líšnice. Po náročném týdnu s vnoučaty v Sýrovicích Jiří Smetana ráno vyjel ze Sýrovic a jel přes Žandov, kde nechal věci za vrátky a jel ke mně. Myslel jsem že přijede po desáté, tak jsem se chtěl kouknout na televizi. Zapnul jsem TV a sednul jsem si na gauč. Dosedl jsem a v tom vidím přes dveře pokoje a venkovní že někdo zastavuje u vrat. Tak se kouknu  on to Jiří Smetana. Tak jsem tu televizi zhasnul a šel jsem vypnout počítač a vzít si fotoaparát mobil a peněženku a brýle na blízko a dálkové jsem si vzal na sebe, náhradní baterku do fotoaparátu. Vyjeli jsme na Lišnici přes Pražský okruh abychom se nemotali vnitřní Prahou. Dojeli jsme na Lišnici a zaparkovali jsme na invalidním místě a šly jsme do klubovny, kde jsem pozdravil recepční. Byl jsem překvapen že tam je jiná než jsem zvyklí ale znám, ji také. Dozvěděl jsem se že Kamberská má dovolenou a že se asi střídá s tou druhou. Na tu jsem se neptal, protože tam měla dost práce a hřiště bylo plné hráčů. Sedli jsme si a dali jsme si kávu a caddie i nealko pivo. Po vypití jsme se šli podívat na mojí pomlázku Tomášovku a jehličnan Keplovku , kde mě caddie vyfotil. Já jsem tam si ještě něco vyfotil a šel jsem na terásku si sednout. Zavolal jsem Vopičkovi že jsem na Lišnici ale nebral mě to. Tak jsem mu napsal SMS. K obědu jsme si dali řízek se salátem a pivo. Po jídle jsme si dali kávu a zaplatili. Já jsem se tam se všemi rozloučil a šly jsme do auta a jeli domů vyjeli jsme a mě zvoní mobil. Tak jsem ho zvedl a on to Vopička a ptal se mi do kdy na hřišti budeme. Tak jsem mu řekl že už jedeme domů a že jsem se nechal vyfotit i Tomášovky. Karel mě řekl jestli jsem to u ní vyplel, tak jsem mu řekl že ne a že to vyplejeme příště. Karel mě na to řekl že to vypleje on. On totiž byl na Příbramsku asi chytat ryby. Cestou jsme se stavili pro opravený caddieho mobil a stavěli jsem se pro cukroví a zajeli jsme k manželce na další kávu. Caddie se musel vrátit s krabicí do O2, kterou zapomněl doma a mě nechal u manželky sedět a já jsem se koukal na televizi. Dali jsme si ty zákusky a kávu. Po kávě mě naložil a odvezl mě domů do Klánovic. Foto

25. 7. 2017

Nečekaná návštěva caddieho Jiřího Smetany

V poledne když jsem ukončil telefonicky rozhovor s Karlem Vopičkou, tak jsem zavolal caddiemu Jiřímu Smetanovi a chtěl mu sdělit pozdravy od Karla Vopičky. Tak mě caddie řekl že je tady v Praze a že mě chtěl překvapit. Tak se mu to nepodařilo. Jenom jsme si řekly že mu to řekmu až přijede v 15 hodin. Po 15 hodině přijel a já nasedl a caddie mě řekl že na Black Brydge se spatně jede a to přes několik semaforu a že pojedeme do Mstětic na kávu. Tak jsme jeli. Zaparkovali jsme a šly jsme do klubovny na kávu. Dali jsme si moučník a to ovocný knedlík kávu a cocacolu. Po zaplacení jsme jeli domů. Foto

20. 7. 2017

René Tuček

17. 8. 2017

Operní zpěvák René Tuček ( baryton ) z Národního divadla

René Tuček s manželkou

René Tuček

Dnes jsem volal Antonína Kunštu a poděkoval jsem mu za hezký podvečer u Pejska a Kočičky v Zádubu-Závišin. Mimo jiné jsem mu říkal že Anna Tučková mě požádala o přátelství. Tak jsem ji to potvrdil. Antonín Kunšta mě mimo jiné řekl že s ní byl manžel na tom invalidním vozíčku Operní zpěvák z Národního divadla René Tuček ( baryton Přemysl -  Libuše)

Poupravení text manželky prof. Reného Tučka

Asi hodinu jsem si dopisoval s manželkou prof. Reného Tučka, který byl emeritní sólista opery Národního divadla. Jinak baryton, představitel napři.  Přemysla, Oněgina, hraběte Luny, Rigolletta, atd. Vychoval spoustu operních pěvců….takže když jdeme na představení do jakéhokoliv operního domů v ČR tak určitě narazíme na jeho žáka, který zpívá hlavní roli…. René Tuček má 15 let Parkinsona. Loni oslavil 80tiny. René Tuček pochází z Mariánských Lázní a chtěl se vrátit do tohoto kraje a žijí tam už 22 let

14. 7. 2017

Výlet na koncert Stan & Tony Revival a vzpomínka na babičku Karolínku

Karlička Nováková ( babička) Lida Plesníkova ( matka Duny Křenkové ) Tomáš a Vít Hradeckých a Pavel Křenek ( Mariánské Lázně GOLF)

Tak dnes 13. 7. 2017 jsem dopoledne volal Antonína Kunštu a říkal jsem mu že sleduji počasí jak v České televizi tak na RTL. Antonín mě říkal že tam svítí slunce. Chvíli jsme si pokecali a zavěsili. Na facebook jsem napsal Standovy Kopejtkovi že se těším a držím palečky aby nepršelo. Standa mě odpověděl: Tome rádi tě uvidíme.

Ráno 14.7. jsem zjistil, že má Karolína svátek. Tak jsem napsal na Facebook přání všem Karolínám. Dnes jedu do Mariánek, kde jsem trávil mnoho času s mojí babičkou Karolínou.  Až se rozední, zajdu se podívat na její hrobeček tady na zahradě a pokloním se. Asi kolem půl deváté přijel caddie Jiří Smetana a vyjeli jsme do Mariánských Lázní. Cestou jsme se stavěli pro naftu v Praze. U Rokycan u pumpy jsme se stavěli na jídlo. Šli jsem na zdejší WC s komplikovaným vstupem přes placený turniket. Caddie do turniketu dal peníze a prošel.  Potom tam dal další peníze, abych mohl projít já. Chtěl mi pomoci, vzal za páku turniketu,  ale já se zpozdil a turniket prošel naprázdno. Hledal nové peníze, nějaké drobné se kutálely vedle na zemi a také mu odletěla peněženka. To už jsme chvíli zdržovali dvě mladé dámy.  Ty pak po návratu nás všech ještě seděly vedle u stolu a všichni jsme pili kávu. Pak jsem se ještě s dámami loučil u auta.  U Plzně jsme se stavěli u opraváře kvůli filtru do výfuku auta. Dojeli jsme do Mariánských Lázní a zajeli jsme na driving range k Oldovi Nechanickému na kávu, kde jsem potkal dva staré kamarády. Caddiemu pořád nezvonil mobil, tak jsme sjeli do města na Chebskou křižovatku do T mobile. Vedle bydlí kamarád caddieho Vladimír Kajlik a sedli jsme si s ním chvíli v restauraci Kamenný Dvůr v bývalém ČSAD. Po zaplacení jsme sedli do auta a vyjeli jsme se podívat do kláštera Teplá. Vladimír tam před lety po opuštění areálu vojskem pracoval. Dal nám soukromý výklad k historii i postupu rekonstrukcí celého areálu. Bylo na ně vyčleněno 500 mil. Kč. Bohužel, viděli jsme mnoho rozpadlých cihel na horní části zdi opravené před dvěma lety, škody na čerstvé omítce.  Původní materiál vydržel dvě stě let.   Obešli jsme celý klášter a pak jsem fotil přijíždějící historická auta na sraz a s nápisem Carlsbad Classic. Potom jsme s caddiem ještě jeli k hlavní klubovně na golfu a dali si colu a kafe. Pak jsme přejeli k hlavnímu cíli výletu k Hostinci u pejska a kočičky na koncert skupiny Stan & Tony Revival. Tam jsme si dali tlačenku a pivo. Zaslechl jsem ladění kytary. Vyšel jsem ven a pozdravil jsem se s mými kamarády a to s Antonínem Kunštou, Oldou Tobrmanem a se Standou Kopejtkem. Sedím venku a přišly dámy a šly dovnitř. Tak jsem si myslel, že je to dcera Kopejtka s kamarádkou. Po chvíli jsem šel dovnitř na WC a jedna z dam mě řekla, že  se známe z pumpy. Tak jsem se s nimi pozdravil a dal do řeči, zasmáli jsme se té příhodě od Rokycan. Zjistil jsem, že se pokoušejí hrát také golf. Byla zima a caddie si půjčil moji bundu z auta. Na koncert se přišel podívat i prezident České Golfové Federace  Zdeněk Kodejš, Čamula a Honza Fulín. Koncert se nám líbil, caddie z legrace řekl, že kluci umějí hrát a zpívat líp, než hrát golf. Když jsme jeli do Syrovic kde jsme přespali, tak mě caddie říkal proč ji říkáš Čamulo vždit je to pěkná holka. Tak jsem caddiemu říkal že tak ji říkají všechny golfisté.  Zažili jsme hezký výlet a pěknou tečkou za vydařeným dnem pak ještě byl televizní přenos slavnostního open-air koncertu z Paříže. Foto  Foto Carisbad Classic 2017 Startovní listina Carisbad Classic 2017

12. 7. 2017

Výlet do Mariánských Lázní na koncert kapely Stan&TonyRevival

Kapela Stan&Tony Revival  převzaqtom z Facebookového profilu Standy Kopejtka

Na Facebooku na profilu Standy Kopejtka jsem viděl fotku a u ni pozvání na koncert jejich kapely. Která by měla hrát venku 14. 7. 2017 Hostinec  U kočičky a pejska v Zádubu-Závišině.tak jsem to říkal caddiemu Jiřímu Smetanovi. Včera mě to potvrdil že v pátek ráno pro mě přijede a že jedem do Mariánských Lázní na golf a večer na koncert do Hostince U kočičky a pejska. Tak jsem to zavolal Antonínu Kunštovi že tam přijedeme a Antonín mě řekl to bude fajn a jestli budu mí sebou fotoaparát. Tak jsem mu řekl že ano a e si beru náhradní baterku   Přespat jedem do Sýrovic do jeho rodné vilky a druhý den se pojedeme kouknou do Rohozce kam jezdila moje matka s rodiči a možná že se koukneme na další příbuzné do Horních Kamenic.

8. 7. 2017

Já a Fotoaparát

Moje známí mě říkají, proč pořád nosím fotoaparát. Tak jim říkám na to, když něco vidím co se mi líbí tak to vyfotím. Nebo osobnosti. Nemít fotoaparát, tak jsem jako bez ruky. I když jedu s mým caddiem tak fotoaparát beru sebou. Caddie mě někdy vyveze, kde je hezká krajina, skansen atd.

S caddiem jsme projeli hodně míst o kterých jsem nevěděl že existuji. Caddie mě vždy řekne vymyli cestu a o víkendu vyjedeme. Tak já vymyslím cesty a caddie jeden den přijede a vyjedeme. Než přijede tak si připravím fotoaparát s nabitou baterkou a druhou do rezervy. Někdy si vyjedem na dva dny aby jsme si to oba dva užili

3. 7. 2017

Oběd na golfu v Mstěticích

Gofové hřiště Mstětice

Na dnes jsem pozval Víta s přítelkyni a dětmi na oběd na golf do Mstětic. U vchodu jsme se potkali s dlouholetým trenérem František Výborný, tak jsme se oba dva s ním vyfotili.  Sedli jsme si na terásku k rybníčku. Najedli jsme se a poseděli. Počasí bylo nádherné. Dianka se také najedla. Po obědě jsme si chvíli poseděli. Po posezení jsem šel zaplatit šel jsem k autu. Nasedli jsme a jeli domů. Foto

18. 6. 2017

Zálohování disku

Jiří Honzík

Tomášek Hradecký a Jiří Honzík ( Průhonice 2015 )

V týdnu jsem se domlouval s caddiem Jiřím Smetanou kdy ke mně přijede. On totiž také měl domluvit návštěvu s jeho strýcem Jiřím HonzíkemA.J. Liehmem a nevěděl na který den o víkendu. Také jsem byl pozvaný na Hickory Matc od Prezidenta Hostivařského golfového clubu. Na ten jsem se řádně omluvil, že jsem si vymyslel to, že si srovnám disky tak abych měl samostatně golf. Tak jsem si objednal čtyř tároví disk, na který mě u mě prodejce nainstaloval a i nahrál zálohovací program, abych ty disky na něm za zálohoval. Na programu mě ty disky nastavil, který chci mít za zálohované. V pátek jsem ještě některé složky zkopíroval tam, kam patří. Když jsem se dozvěděl od caddieho Jiřího Smetany kdy strýce odveze k J.A Liehmovi, tak jsem ten zálohovací program pustil a to v pátek v 16:07. Měl jsem zakázáno dělat na počítači. Mohl jsem jen dělat s internetem. V sobotu jsem se prodejce optal, že mám za zálohovaný dva disky. Prodejce mě řekl že s těmi mohu pracovat. Tak jsem si stáhnul fotky a upravil a uložil. Večer jsem se s Jiřím Smetanou domluvil, kdy v neděli ke mně přijede

Záloha disků čas trvání

Celkový čas zálohování je "ZALOHA_E_PRACOVNI": 4 hodin, 33 minut, 53 sekund

Celkový čas zálohování je "ZALOHA_F_RUZNE": 5 hodin, 17 minut, 41 sekund

Celkový čas zálohování je "ZALOHA_L_FOTOALBA": 12 hodin, 39 minut, 19 sekund

Celkový čas zálohování je "ZALOHA_M_GOLF": 7 hodin, 54 minut, 11 sekund

Celkový čas zálohování je "ZALOHA_N_OSTATNI": 1 hodin, 8 minut, 14 sekund

Celkový čas zálohování: 31 hodin, 33 minut, 27 sekund

2017-06-17 23:40 *** Záloha skončila.  Chyb: 2.  Zpracováno souborů: 480217. Zálohováno souborů: 480215. Celková velikost: 2,66 TB ***

10. 5. 2017

Sobotní výlet

Tee Turnaje Majkl Cup

V týdnu jsme měli domluveno s caddiem Jiřím Smetanou že ke mě přijede v pátek odpoledne. Praha a tunely byli zacpaný, tak mě volal že to vzdává a že přijede v sobotu. Asi za hodinu mě volal znovu že mu z Mountfieldu napsali SMS že tu součástku do elektrické pily mají a aby si pro ní přijel a že Na oběd pojedeme na nějaké to golfové hřiště v okolí. Asi se cestou rozmyslíme kam se pojedeme najíst. Když jsme v Mountfieldu nakoupili tak jsem rozhodl jet do Pyšel na jídlo. Zase jsme vyjeli až ke klubovně. Před bránou jsme zazvonili na recepci aby nám zvedli závoru. Nikdo se neozýval ale závora se otevřela a my jsme vyjeli až ke klubovně. Tam  jsme zaparkovali a šly jsme do restaurace, sedli jsme si na terasu a objednali si pití a jídlo. Já mezitím jsem udělal pár snímku z greenu 18 jamky. Napsal jsem řediteli Tomášovi Slavíčkovi ( SLGA) pozdrav. Měli jsme krůtí stehno s kaší a polévku. Po jídle jsme si dali kapučíno a já zaplatil. Té servírce jsem řekl, že ji  pozdravuje Tomáš Slavíček. Servírka mě řekla abych ho také pozdravoval  a aby mě někdy vzal sebou k ním až bude dělat u nich turnaj  ( SLGA ).   Cestou k autu jsem se rozloučil s recepční Janou Dohnalovou a prohodili jsme s ní par slov. U vchodu stala paní která mě dala 5 tee turnaje Majkl Cup. Tak jsem si je s caddiem rozdělil tak že caddie si vzal 2 a já tři. Cestou jsme si zajeli domů, protože caddie si chtěl prospat abychom ještě zajeli na  Golf Resort Black Bridge na lívanečky a druhé kapučíno. Já jsem mezitím napsal kus textu.  Caddie se prospal a vyjeli jsme na naše proslulé lívanečky. Mezi vjezdem na dálnici na Mladou Boleslav a Dolními Počernicemi se silnice opravuje a musí se jet v protisměru. Oba dva jsme byli z toho vyjevený protože jsme tam neviděli semafor. Dojeli jsme na golf zaparkovali napravo od vchodu do recepce a do restaurace. Zase jsme si sedli ven na terasu a objednali jsme si lívance, kávu a Pepsi kolu. Jako vždy jsme si pochutnali a zaplatili jsme a vyjeli jsme k domovu. Na křižovatce byli růžové objížďkové šipky Běchovice a Kolín a museli jsme jet kus po dálnici.  Tak jsme pochopili proč tam nejsou semafory. Dojeli jsme domů a já jsem si sednl k počítači a dopsal jsem tento text. Foto

5. 6. 2017

Nečekaný Výlet na Golf Lišnice

Golfové hřiště Lišnice

Ráno jsem byl na poště zaplatit za prodloužení mých webových stránek. Přišel jsem domů a v poklidu jsem se díval na film v televizi. Po desáté hodině jsem se šel kouknout na internet, co si dám v Babiččině Besedě k obědu. Sednu si k počítači a kouknu se k vrátkům, co a kdo to vchází a on to caddie Jiří Smetana a že jedeme se kouknout na pomlázku Tomášovku na Líšnici, že o víkendu nemůže. Tak jsem tady vše zhasnul a nasedl jsem do auta a vyjeli jsme. Napřed jsem zajeli do Mountfieldu pro součástku do elektrické pily. Musela se teprve  objednat. Pak jsme vyrazili na Lišnici. Zaparkovali jsme a já jsem se šel pozdravit s recepční. Ta mi řekla : „to jsou k nám hosté, jdete nás zkontrolovat nebo jen se na nás podívat?“  Já jsem na to řekl, jen se podívat. Objednali jsme si řízek a dvě piva. Najedli jsme se a já jsem se šel uvolnit. Na Jiřího Smetanu jsem zavolal : pojď mě vyfotit u pomlázky. Museli jsme okolo greenu, abychom nepřekáželi hráčům, kteří dohrávali. Jeden na mě promluvil a řekl : my se známe z Klánovic. Já řekl ano a řekl jeho jméno. Už nevím, jestli mě řekl ty nebo vy jste mě poznal, já jsem mu na to řekl, že po hlase. Jiří Smetana mě s ním vyfotil a šli jsme na kávu, kterou jsme měli objednanou. Jedna z rozhodčích mě řekla : vy jste tady kvůli turnaji své matky. Tak jsem byl překvapený, že tam Memoriál Dadulky Hradecké bude. Pak mě zjistila, že tam měl být 17 června ale je škrtnutý. Tak jsem se uklidnil, protože jsem ho neviděl v kalendáři GSUK. S Arnoštem Neubauerem jsme si popovídali na terase a on mě dal svůj e-mail, abychom se zkontaktovali a sešli jsme se s ním a Ondřejem Havelkou tady v Babiččině Besedě. Vřele mě přivítal i Zdeněk Polavka, se kterým jsem se také nechal vyfotit. Zaplatili jsme a vyjeli jsme domů. Foto

1. 6. 2017

Opožděné přání k mým narozeninám

Dnes jsem přišel domů z oběda a našel jsem v kastlíku pohled s golfovým hřištěm. Neměl jsem správné brýle tak jsem si myslel, že je to někdo kdo mě píše z ciziny. Doma jsem si vzal správné brýle a koukám, že je to hřiště Loreta Golf Club Pyšely. Tak jsem si myslel že mě napsal k narozeninám Tomáš Kousek z Slavíček golf academi. Tak jsem si to přečetl a zjistil, že je to od Mirka Zábrodského z GCP. Zřejmě tam byl si zahrát a koupil pohled a doma v Praze to napsal a poslal. Pod podpis přidal ʺGolfu zdarʺ

26. 5. 2017

Dianka s rodiči mě odpoledne přišla popřát k včerejším narozeninám

Eva Hermanová Tomášek Hradecký Dianka Hradecká a Vít Hradecký

Pokračování oslav mých narozenin

Maruška Korgeerová a Tomášek Hradecký

Dnes ještě pokračuji s oslavou mých narozenin a to ráno tady byla kamarádka Maruška Korgerová a odpoledne přijde bracha s přítelkyni, Klárka a moje neteř Dianka🏌️🏌️🏌️

26. 5. 2017

Přání k narozeninám od Andrei Hoffmannové z Golf Clubu Gramštejn

Toto přání se mi moc líbilo. Dostal jsem ho od kamarádky z Hickory Championshipu. se kterou se potkávám jednou za rok na Hickory. V Marianských Lázních byla oblečená do společenských dobových šatů, takl jako vloni v Motele, kde jsme se nechali spolu vifotit. Tak jsem so ho stáhnul na disk a uložil.

Andrea Hoffmannová  ( Mariánské Lázně 2015 )

Manželé Hoffmannovi ( Mariánské Lázně 2015 )

Tomášek Hradecký a Andrea Hoffmannová ( Motol 2016 )

ŠOTOLOVÁ Vlasta, HOFFMANNOVÁ Andrea a PŠENIČKOVÁ Hana s Tomáškem Hradeckým s Hickory hůlkou  Golf Club Svratka 1932  ( Svratka 2017 )

13. 5. 2017

Blázniví výlet

Jsem se omluvil na rybářských závodech na které mě pozval Slávek Artman že budu odpočívat, protože od příštího týdne až do konce Května mám tolik akcí že nebudu vědět kam dřív skočit. Kolem půl 12 ke mně přijel caddie a že chce jet pro součástku do elektrický pily do  Mauntfieldu. Cestou řekl, kam pojedeme na jídlo a navlhnul Velké Popovice ( Kozlovku ), golf Stiřín nebo Konopiště golf. Tak jsem řekl Konopiště. Tak jsem v Mauntfieldu vyzvedli součástku a jeli jsme na Konopiště. Tam jsme se najedli a zaplatili. Caddie měl nápad že bychom ještě mohli se zastavit na Black Bridge  na lívanečky. Tak jsem mu řekl  ʺTo myslíš vážně?ʺ caddie řekl jo. Tak jsem souhlasil. Cestou mě řekl, že se po nás nebo po tobě koukali ty lidi, co seděli vedle nás u stolu. A dodal že možná znají tvoje stránky. Tak jsem nu řekl, že asi ano nebo se divili a říkali si, že jsme blázni. Nasedli jsme do auta a jeli na Black Bridge na lívance. Dojeli jsme a zaparkovali a šly jsme na lívance. Tam zase byl turnaj, jako vždy kam přijedu. Něco jsem nafotil. Zase jsem tam potkal známí se kterými jsem se potkával na golfu v Klánovicích a to manželé Kocianovi. Zaplatili jsme a jeli domů.  Fotky   Seznam přihlášených  Výsledky

8. 5. 2017

Vzpomínka na Výrobní družstvo invalidů Dipra

V tomto výrobním družstvu jsem dělal svačináře a pochůzkáře asi od roku 1974 až do 1992 nebo do 1993 to si už tak nepamatuji. DIPRA se nacházela ve všech obvodech Prahy, kde byli dílny. Například já jsem pracoval v Lidické ulici 31. Ústředí bylo v Paláci Metro na Národní třídě.  Potom jsem přešel do Odborné školy strojní na Harfu kam mě dostala moje matka Vladimíra Hradecká, kde jsme byli oba dva ve skladu. Foto

6. 5. 2017

Výlet do Mauntfieldu a do Pyšel na golf na kontrolu?

Jiří Smetana měl objednanou součástku do Mauntfieldové pily. Tak mě řekl, že při tom si uděláme někam výlet. Tak jsem měl nápad jet na golf do Pyšel. Dnes ráno ke mně přijel a já jsem k němu nasedl a vyjeli jsme. V Mantfliendu jsme museli deset mínut čekat než otevřeli. Po nákupu jsme nasedly do auta a jeli jsme do Pyšel na golf. Tak trochu jsem zazmatkoval na Benešovské silnici a to že jsem chtěl aby zahnul do leva a přejel Benešovskou silnici, ale tam to nešlo, protože tam dělají nový nájezd. Tak jsme museli jet objížďkou. Na golfu jsme požádali o vjezd až ke klubovně. U klubovny jsme zaparkovali a šli jsme do klubovny a restaurace se najíst. Dali jsme si hemenex čaj a džbán vody.  Po jídle jsme nasedli do auta a jeli domů. Foto

2. 5. 2017

2. května v Klánovicích

Na dnes jsme byli domluvený s Jiřím Smetanou že přijde sekat zahradu aby mě nepřerostla. Tak ráno asi v půl deváté přijel, převléknul se a šel sekat. Když posekal zadní zahradu tak mě řekl nestříhneme si hemenex. Tak jsem byl pro. Jiří Smetana se převléknul nasedli jsme do auta a vyjeli jsme na golf do Mstětic stříhnout hemenex. V klubovně šel na WC a mě řekl co mám objednat. Já jsem šel ke stolu a pozdravil jsem servírku a ona mě řekla dvě cocacoli a dvě kávy a já jsem jen kývl a doplnil jsem ještě dvakrát hemenex. Najedli jsme se a zaplatili a jeli jsme domů. Než jsme vyjeli z parkoviště, tak mě můj kamarád na parkovišti ukazoval hůl železo ( jedničku ). Kterou jsem viděl asi před  30ti až 40ti lety u jednoho hráče v Mariánských Lázních. Ale už nevím jak se jmenoval ale byl to Čech. Doma jsem stáhnul fotky a začal jsem psát tento text. Foto

29. 4. 2017

Poslední Dubnová sobota

S Jiřím Smetanou jsme byli domluvený že přijede a něco mě na zahradě udělá. Ráno jsem dělal na počítači a říkal jsem si po šesté hodině ranní že ještě hodinu a že se potom obléknu. Sedím u počítače a najednou někdo zaklepe a vleze dovnitř. Tak jsem se lekl kdo to je a on to Jiří Smetana. Přijel dělat. Tak jsem ho poprosil jestli mě vypere. Tak jsem ty kalhoty sundal a přidal jsem je k tomu prádlu co jsem měl v koši. Zapnuli  jsme pračku a Jirka Smetana šel dělat na zahradu. Asi v půl deváté přišel že musí předčasně končit že se mu něco stalo s elektrickou pilou. Říkal že se půjde osprchovat a že půjdeme na oběd. Tak jsem se na něj koukl a říkám cože ty chceš jít v půl deváté na oběd. Jirka se udivil že je teprve půl deváté a řekl tak pojedeme na hemenex na golf do Mstětic. Tam jsme se najedli a jeli jsme domů. doma jsme vyndali prádlo z pračky a pověsili a to suché jsme dali do koše  večer ho zandám. Jiří Smetana odjel za vnoučaty, kteří k ním přijedou. Foto

23. 4. 2017

ROK DO OLYMPIÁDY: Kdo bude další legendou? | 1918 - 2018

22. 4. 2017

Cesta pro rámečky na fotky

Tomášek Hradecký a Arnošt Hejduk

Na dnes jsme byli domluvený s Jiřím Smetanou že mě vezme do Centra Černý Most pro rámečky. Cestou domů jsme se stavěli na jídle na golfu Black Bridge. Dali jsme si kuřecí špíz. Najedli jsme s a já jsem si šel ven vyfotit pohled na Sídliště Černý Most. Vracím se a proti mně jde Arnošt Hejduk. Tak jsem poprosil jeho spoluhráče aby nás vyfotil. Při té příležitosti jsem Arnoštovi řekl že jsem se narodil v roce kdy Mariánskolázeňský golf slavil 50 let trvání. Tak jsem zjistil že jsem tam na místě slavil 55 let jako osmiměsíční miminko, 60 let, 65 let, 70 let, 75 let, 80 let, 90 let,  95 let, 100 let, a 110 let  trvání Golf Clubu Mariánské Lázně. Po vypití kávy a snědení lívanečků jsem zaplatil a jeli jsme domů do tepla

21. 3. 3017

První jarní den

V neděli jsem v Erpertu na Dětském turnaji Vaše Klára Spilková

Než Jiří Smetana odlítal z Austrálie, tak mě vola že přiletí v neděli ve 13 hodin a že pro mě nemůže přijet do Erpetu a že přijede v pondělí a že někam vyjedeme. V pondělí se vše změnilo a to kvůli autobaterii se kterou auto nešlo nastartovat. Tak jsme ten výlet odložili na první jarní den. V pondělí si udělal to svoje. Dnes si vyzvednul auto a přijel. Nesedl jsem a vyjeli jsme. Zajeli jsme k mé kamarádce, která mě něco koupila k jídlu a jeli jsme dál na Black Btridge. Tam jsme si dali lívance se šlehačkou a kávu. Zaplatili jsme  jeli jsme domů. doma jsme zjistili že mám složenku. Tak jsme ji vyplnili a odvezl mě na poštu. Z pošty jsme zajeli do Babiččiny Besedy na oběd. Foto

11. 2. 2017

Sobotní výlet

Dnes jsem byl domluvený s Jiřím Smetanou že ke mě přijede a že zajedeme na Černý Most do bankomatu vybrat peníze, abych mu mohl doplatit dluh, který mě půjčil k zaplacený fotoaparátu. Cestou jsem si vzpomněl že je bankomat v Horných Počernicích. Tak jsme se uprostřed Horných Počernic zastavili u bankomatu a já jsem si vybral peníze a jeli dál na oběd na golf Black Brydge. Tam jsme se naobědvali, dali jsme si tam kávu. Během oběda tam přišel Milan Matějů s klukem a vnoučetem. Hřiště bylo už skoro bez sněhu. Tam jsem Jiřímu Smetanovi dal zbylé peníze. Po zaplacený jsme sedli do auta a jeli domů. Doma jsem stáhnul fotky a upravil jsem je.

30. 1. 2017

Moje první dojmi focení s fotoaparátem G5X

Canon G5X

V neděli jsem byl fotit v Erpetu dětský Turnaj s Fotoaparátem C5X,který jsem si koupil místo G17, která měla už dávno vyjít na trh. Pravděpodobně nevyšla na trh kvůli cunami v Japonsku. Tak vyvinuli novou řadu G. Už v Klánovicích jsem si vyfotil cestu na autobus a celí dopoledne jsem fotil v Erpetu převážně bez blesku, když jsem se koukal do hledáčku tak jsem to co jsem fotil vyděl jako v prostoru ( nebo jak se tomu říká). Když jsem odpoledne přijel domů tak jsem ty fotky upravoval tak jsem byl z fotek překvapení jak jsou ostré a prostorové, jako kdybych v té fotce byl.

25. 1. 2017

Recenze na můj nový foťák Canon G5 X píše :

Je to další z nevelké skupiny foťáků, které dokazují, že kompakt rozhodně nemusí znamenat “hračku pro nenáročné”. Ba co víc, jde o nejnadupanější a nejlépe ovladatelný kompakt, který jsem kdy měl v ruce. Rozlišení má 20,2 mega-pixelů a takhle fantasticky z něj vypadá fotka v Babiččině Besedě.BEZ BLESKU.Foto

23. 1. 2017

Vzpomínka na předvolební kampaň ODS v roce 2006

26 Záři 2006 jsem byl na golfu. Už si tak nepamatuji ale vím že pro mě přijeli autem Jiří Hladík a Jiří Turek a jel jsem za Bémem abych Jiřího Turka vyfotil s Bémem. Napřed jsme jeli na Újezd nad Lesy na Blatov, kde Bém vysazoval strom a do rybářského rybníka vypouštěl kapra. Chvilku jsme tam byli ale nestihl jsem Jiřího Turka s Bémem vyfotit. Starostka Újezdu nad Lesy oběma Jirkům řekla že Bém má málo času abychom jeli do Horných Počernic do Chval na zámek. Tak jsme tam jeli a prošli jsme s Bémem Chvali a potom jsme šli do místnosti kde měl debatu s občany Horných Počernic. Sedli jsme si. Já nevědomky seděl vedle sekretářky Béma ( hezká žena). U vchodu bylo občerstvení. Tak jsem si vybíral. Najednou ke mně přišla sekretářka a nabídla mě, že mě to vybere a odnese mě to k židli, kde jsem seděl. Oba dva Jirkové z toho měli srandu, že jsem si zrovna vybral zrovna sekretářku Béma.  Po debatě jsme šly ven a já jem Jiřího Turka vyfotil u studni  Foto

6. 1. 2017

Tři králové aneb Slavnost Zjevení Páně 6.1.

Svátek Zjevení Páně, lidově zvaný "Tří Králů", je svým obsahem téměř totožný s vánočním svátkem Narození Páně. Svátek "Tří králů" klade ale důraz na něco trochu jiného. V obou jde o to, že se Bůh zjevuje jako člověk, dokonce jako narozené dítě.

K nově narozenému dítěti Ježíši nejprve přiběhnou prostí pastýři. Ti přijdou pohnuti vnitřním puzením, které vychází z jejich srdce. Jdou za někým, kdo je jako oni, kdo patří do Izraele. K témuž dítěti o něco málo později dorazí i králové - mudrci. Ti z pohybu a postavení hvězd neomylně vyčtou, že se narodí velký král, a to v Izraeli. Jsou to cizinci a jinověrci. Je úsměvné, jak tito mužové vědy, moderně řečeno intelektuálové, kteří se dobrali poznání o narození krále králů složitými výpočty a věděli o něm dříve, než k narození došlo, přijdou pozdě.

Ve svátku "Tří Králů" se tedy Kristus zjevuje i nevěřícím, či jinověrcům a v postavách svatých králů je zosobněno přijetí Krista za krále všech. Scéna klanění králů přinášejících dary připomíná holdování velmožů a králů vasalských zemí nově korunovanému králi.

Svátek Tří Králů odjakživa doprovázely různé lidové zvyky. Ve střední Evropě je zažité žehnání domů, při němž se na dveře svěcenou křídou píší písmena C+M+B, u nás v Čechách obvykle K+M+B. Nejsou to ale patrně počáteční písmena jmen "Třech králů": Kašpar, Melichar a Baltazar, jak se lidově traduje, nýbrž zkratka latinského "Christus mansionem benedicat": "Kristus žehnej tomuto domu".

Převzato z vánoce.vira,cz

PS: Ve Švédsku mají svátek a volno. To vím od mých golfových kamarádů, které mám na Facebooku