Ruzné akce 2014

13. 6. 2014

AntonínTony Brych

Antonín Tony Brych

Dnes by slavil Antonín Tony Brych svátek. Moc na něj vzpomínám a to že k nám přijeli s manželkou a jejich psem a byli tady celý den. Tonda byl v trenýrkách a liboval si to, že nemusí být někde na pódiu oblečený a potit se, popíjel pivo a měl kytaru, kterou si přivezl a zpíval nám při opékání vuřtu. Večer odjeli domů a druhý den zase přijeli, když to bylo o víkendu a pokračovalo se. Antonín Tony Brych byl od 1968 zakládajícím druhým členem jazzové Skupiny Steamboat Stompers s Jiřím Kadlusem

23. 5. 2014

Moje narozeniny

Ve čtvrtek jsem už byl nahoře v ložnici. Najednou zvoní dole mobil, tak jsem otrávený slezl dolů, abych ho zvedl, ale přestal zvonit. Tak jsem se podíval, kdo to volal. A  hle, on  to caddie, který se často strefí s voláním na čas, kdy jsem ve vaně. Tak jsem ho chtěl volat a měl obsazeno. Během toho mě zvoní druhý mobil a on to caddie. Říkal mi, že má nový mobil a že jsem první, komu volá. Říká, že ráno přijede. Před šestou mě cinkl telefon pevné linky, tak jsem si myslel, že je to Maruška. Šel jsem dolů a zjistil jsem, že mám na přenosném telefonu obálku. Tak jsem ji chtěl odstranit, ale neumím to, protože mě jednou spadl do vody a od té doby mě některé klávesy nejdou. Začal jsem dělat na počítači a najednou k sedmé hodině se caddie objevil. Tak jsem se podivil co tady dělá a caddie mě řekl, že si nastavil blbě hodiny na mobilu a ten ho vzbudil omylem po páté hodině. Do toho všeho přišla Maruška, se kterou jsme měli domluveno, že sem k osmé hodině přijde, aby se také sešla s paní ze sociálky. Po odchodu paní ze sociálky jsme s caddiem jeli vyměnit pneumatiky. Vrátili jsme se domů, kde jsme vyndali pneumatiky a jeli jsme se najíst na Black Bridge, kde jsme si zavzpomínali na mojí matku, která by měla dne 23. 5. 2014 svátek a na Karla Vopičku, který má narozeniny. Také jsme si vzpomněli na Lady Luisu Abrahams, která by 21. 5. 2014 oslavila 104 let a další lidi. Zavolali jsme švagrovi caddieho Vladimíru Novákovi, má svátek. Zaplatili  jsme a jeli jsme domů. Ještě jsme se stavěli v GolfShopu pozdravit. Byla tam právě Bc. Hanka Neubauerová. Tak jsem se s ní pozdravil a optal jsem se jí, jak se má. Hanka mě řekla, že dobře a je pořád ve spěchu. Po odchodu jsme se bavili s majitelem prodejny o všem možném. Rozloučili jsme se a já šel k autu a jeli jsme domů. Foto

30. 4. 2014

Koupě nové sekačky na trávu

Stávající husqvarna na sekání trávy se porouchala, přední osa kol se vytrhla tak, že nejde opravit. Tak jsme s Jiřím Smetanou zajeli na Průmyslovou a v husqvarně koupili novou sekačku. Je levnější a podstatně výkonnější, než předchozí.

Prodejna Husqvarny na Průmyslové

15. 4. 2014

Výlet do Přerova nad Labem

Škoola

Původně jsme chtěli s mým caddiem vyjet dopoledne, ale caddie musel něco vyřídit služebně a řekl, že ke mně přijede v půl jedné. Tak jsem dopoledne něco udělal na počítači a s kamarádkou pouklidili na stole. Ještě jsem si přes Facebbook dopiosoval s Lucii Gaudlovou, která psala diplomku. Tak jsem ji napsal, že ji držím palce. Caddie přijel,  jak slínil v jednu hodinu. Nasedl jsem do auta a vyjeli jsme do Přerova nad Labem do Skansemu. Caddie koupil vstupenku a pokladní mu řekla, že je můj doprovod a že to má zadarmo. Prošli jsme chalupy a obyvatelstvo jsme zdravili, ale oni nás ne, všechno byly figuríny. Po prohlídce jsme nastoupili do auta a jeli jsme do Samosu na kávu. Tam si caddie dal polední menu a já kávu s palačinkou.  Foto

22. 2. 2014

Výlet do Království železnic

V týdnu jsem napsal e-mail mému caddiemu že by jsme se mohli jet podívat na Karlštejn do muzea betlému a nebo do Království železnic na Smíchově. Caddie mě napsal : v sobotu Tě dostrkám na království železnic na Smíchov. Tak jsem s tím souhlasil. Ráno jsem něco udělal na počítači a koukal jsem na olympiádu. Po desáté hodině ke mně přijel caddie a já jsem k němu na rohu nasedl a vyjeli jsme. Na oběd jsme se stavěli v Erpetu. Chtěl jsem si sednout na plochu, ale  caddie řekl, že oběd absolvujeme v hezkém prostředí restaurace s výhledem na Vltavu a Vyšehrad.  Sedli jsme si v restauraci a já jsem řekl caddiemu, aby zatím objednal jídlo, že se jdu podívat na plochu. Narazil jsem tam na kamaráda z Hradce Králové a na Karla Vopičku. Ten byl velmi překvapený, že jsem se objevil mimo dětské turnaje.  Po jídle jsem se šel zase na plochu rozloučit s Karlem Vopičkou a Lubošem Rákosníkem. Přejeli jsme do blízkého  Království železnic. Zaparkovali jsme v obchodním  domě a v autě jsme nechali bundy.  V pokladně Království železnic  jsme si koupili lístky a pokladní mě řekla, abych jel výtahem   a nemusel po schodech. Moc se mi výstavní prostor líbil. nevěděl jsem kam dřív se koukat a fotit  Určité kraje, města a nádraží jsem poznal. Vše jsme to obešli a já jsem to nafotil. Kdyby žil můj otec, tak by tam chodil pořád, vlaky byli jeho koníčkem. Pracoval totiž ve  výzkumném ústavu kolejových vozidel a doma měl panel nádraží a jednokolejku okolo pokoje. Foto

9. 1. 2014

Výlet do Duchcova

Před deseti lety mě Jiří Smetana vytáhnul na výlet do Duchcova, kam jel pracovně a to Evropskou peněžní dodací městu. Mě vzal sebou jako fotografa. Ráno se pro mě stavěl v dešti. Chtěl mě nechat doma že prší ale já jsem mu řekl že ranní déšť nemá dlouho trvání.  Vzal jsem fotoaparát a vyjeli jsme. Během cesty přestalo a já mohl fotit co Jiří Smetana potřeboval.  Foto

4. 1. 2014

Sobotní návštěva bývalého kolegy ze školy na Harfě

Po obědě mi zazvonil telefon a na druhé straně se ozval Jarda Vintr. Byl v Klánovicích se svým kamarádem Honzou a ptal se, jestli se mohou zastavit na kus řeči. Rád jsem je pozval, poseděli jsme, uvařili si kafe, dali stopečku višňovice a zavzpomínali si na staré známé a kamarády. Bylo to příjemné odpoledne. Moc se těším na jaro až kluci přijedou na kolech.