Ruzné akce 2011

14. 12. 2011

Důchodci SOS pro administrativu Evropské unie

Jako každoročně jsem zván na setkání důchodců ze školy, kde pracovala moje matka a já. Znali mě, chodil jsem na setkání s ní a nyní mě zvou v jejím zastoupení. Škola se nyní jmenuje Střední odborná škola pro administrativu Evropské unie.  Z Klánovic jsem vyjel po 13 hodině abych tam  byl včas. Do školy jsem přišel asi po 14 hodině a šel jsem se podívat na mého kolegu. Ptal jsem se recepčního, kde bych ho našel a recepční mě řekl že je v údržbě. Tak jsem tam šel a nesměle jsem zaklepal a přišel mě otevřít pan Aubrecht, který také přišel na sraz důchodců. Nakonec se nás sešlo na údržbě pět. Pokecali jsem tam s Jindrou Vilímem a za deset minut k 15 hodině jsme vyšli do jídelny. Zrovna zvonilo a pan Marouš říkal : pojďte už zvoní. V jídelně už byli další důchodci. Svléknul jsem se a podepsal jsem se na prezenční listinu a šel jsem fotit a pozdravit se s lidmi, které jsem dávno poznal a hodně jsem s nimi spolupracovali s matkou. Po 15 hodině přišel pan ředitel se sekretářkami a všechny náš pozdravil. Podal informaci, co všechno se ve škole děje, jaké měli úspěchy.Potom si s námi připil a popřál hezké Vánoční svátky a hodně štěstí v roce 2012. Potom Růženka Coufalová šla s některými důchodci na prohlídku po škole. Po prohlídce se rozdávalo jídlo a po jídle káva. Já jsem se po jídle se všemi rozloučil a šel jsem na autobus domů. Foto

29. 10. 2011

Automobilová rallye

Pohár

Moji kamarádi dnes udělali automobilovou rallye pro svoje kamarády.

Jedno ze stanovišť bylo střílení na terč u mě na zahradě. Den předtím si sem přivezli věci a vyzkoušeli si to a dolaďovali. Kolem 8 hodiny jsem dostal SMS že přijedou mezi 9:30 až 9:50. Než rozložili stánek tak tady už byla první posádka. Mohli se tady občerstvit. Každá posádka měla čtyři rány a to každý dvě. Ten terč každá posádka dostala na památku. Honza Linhart obsluhoval vzduchovku, která byla vybavená webkamerou a jeden z posádky sledoval směr vzduchovky na monitoru a tomu kdo střílel, radil, kam má namířit a střílet, protože ten měl brýle které byly natřené stříbrnou barvou, aby nic neviděl. Vše sledovala sousedovic kočička. Foto

16. 7. 2011

Sobotní výlet na Slapy

Ráno pro mě měl přijet můj caddie Jiří Smetana s jeho vnukem ze Španělska a měli jsme jet na Slapy. Ale nakonec vnuk nejede, protože ještě byl v posteli a že má program s babičkou. Zajeli jsme na začínající slapské hřiště  a dali si kávu a cocakolu. Když jsme seděli, zavolal jsem mým příbuzným, jestli jsou o víkendu na lodi na druhé straně slapské přehrady, že jsem blízko a jestli se u nich můžeme stavět. Moje sestřenice řekla, že jsou na lodi a vysvětlila nám cestu k nim. Tak jsme nasedli do auta a jeli jsme k ním na loď do Měřína. Já jsem tam u nich byl s matkou naposledy kdy žil manžel sestřenice Zděnek  Kutil. Trochu jsem tu cestu znal, ale v Měříně jsem trochu zazmatkoval a vjeli jsme ke vjezdu Vojenské zotavovny. Tam odtud jsem si po telefonu musel nechat poradit správnou cestu. Kousek jsme se vrátili a pak už jsme cestu našli. Sestřenice nám přišla naproti a potom jsme šli k jejích plachetnici. Měl jsem problém přejít houpající se molo a poslední metry jsem se odšoupal po zadku. Zpátky už jsem to zvládnul líp. Sestřenice s manželem řekli, abychom se najedli ve Slapech. Tam jsme restauraci přejeli a nakonec jsme zajeli do Lipenců na zbraslavské hřiště. Tam jsme si dali jídlo a kávu. Já jsem se pozdravil s recepční a popovídali jsme si. Mimo jiné mě potěšila, když řekla : tady jste doma. Foto

29. 4. 2011

Královská svatba

Královský Rodokmen

Zasedací pořádek

Moje Babička Karolína Nováková a moje matka Vladimíra Hradecká ( Dadula ) hodně sledovala královskou rodinu v časopise který dostávali od kamarádky která to dostávala z ciziny. Protože byli steně staré. Babičkla s matkou královnou a matka s Alžbětou II. Po sametové revoluci se ten časopis objevil u pouličních prodejců a já jsem ho každy týden kupoval matce. Teď to sleduji i já protože moje přitelkyně Luisa Abrahams byla kamarádka Alžběty, která ji zvala na společné obědy a večeře s celou královskou rodinou. http://www.blesk.cz/kategorie/2416/kralovska-svatba

12. 3. 2011

Výstava historie rodiny Zelenků v Muzeu Újezda nad Lesy

AUTOBUS z Černého Mostu 261 Hulická 250 Újezd nad Lesy  a 303 stamice Hulická

Křižovatka na Újezdě nad Lesy

Byl jsem pozván na vernisáž výstavy rodiny rozvětvené rodiny Zelenků, která žije v Újezdě nad Lesy již po několik generací. Rodina zakoupila v polovině 19. století budovu bývalé školy. Podle rodokmenu měli 12 dětí, jejichž potomci žijí i nadále v Újezdě nad Lesy. Vernisáže se zúčastnil pan starosta, hudební představení zajistila místní hudební škola. Expozice se týkala zejména rozvětvené rodiny Nejtků pocházející z rodiny Zelenků. Po úvodních proslovech uvedli ukázky z hudební tvorby skladatele Franatiška Nejtka a hudební produkce jeho 4 dětí Martina Nejtková a Pavel Švejnoha. Vernisáže se zúčastnil i kapelník skupiny Steamboatstompers pan Jiří Kadlus a pohovořil o historii skupiny a panu Antonínu Brychovi, který byl celá léta pěveckou hvězdou skupiny. Během vernisáže se pouštěly staré i novější skladby této skupiny. Kromě hudební historie této rodiny jsou součástí expozice rovněž fotografie pana Jana Smrčky, který se léta věnuje balonovému létání a v loňském roce se na mistrovství světa umístil na 11. místě. Dalším exponátem jsou obrazy akademické malířky Aniny Neytkové. Doporučuji všem výstavu navštívit. Muzeum je umístěno v multifunkční budově na hlavní křižovatce směrem na Koloděje a je otevřeno každou sobotu od 13 do 17 hodin. Výstava potrvá do 9. dubna 2011.

Foto   Pozvánka

16. 12. 2010

Předvánoční posezení důchodců v SOU pro administrativu EU

Dnes jsem byl na posezení důchodců v mém bývalém zaměstnaní v Horních Počernicích. I když mě nebylo moc dobře po chřipce, přesto jsem vyjel. Odpoledne jsem jel kolem 14 hodiny. Už se tam důchodci scházeli v Domově mládeže. Kolem čtvrt na čtyři přišel ředitel školy a řekl ním, co všechno se ve škole za rok změnilo a připil si s námi a popřál nám hezké vánoce. Potom Jiří Fajfer  zarecitoval jako každý rok jeho básničku, kterou měl rozmnoženou a každému ji dal. Potom jsme dostali každý řízek se salátem. Po jídle se začalo debatovat o všem možném a postupně se bývalí přátelé loučili a odcházeli domů.basnička Foto

17.7. 2010

Jazz na kolonádě v Mariankách

Včera odpoledne v Mariánských Lázních na kolonádě zahrál devatenáctičlenný jazzový orchestr hudební fakulty Elmhurst College z Chicaga. Jejich vynikající profesionální výkon nadchl lázeňské hosty. Zahráli dlouhou sérii jazzových skladeb, řada z nich byla všem známá klasika. Dnes 17.7.  koncertují ve Františkánském klášteře v Kadani, měli odpolední koncerty v Karlových Varech, Františkových Lázních. Foto