GSUK Aktuality

Milan Hrouda, manažer prodeje

WWW . GOLFOVYOUTLET . EU

ALLMAC, s.r.o., Třebětínská 591, 190 16  Praha 9 - Újezd nad Lesy, IČ: 63985080

tel.: 602 166 814, tel.: 776 456 821, e-mail: milan.hrouda@gsuk.cz, www.golfovyoutlet.eu

Členové GSUK ( Golfová společnost Újezd nad Lesy & Klánovice

Tři golfový veterány Tomášek Hradecký, Jiří David z Jižní Afriky a Prokop Sedlák

13. 1. 2014

Underwater Scuba Golf | Par With The Fish

31. 1. 2013

Dcera se ptá otce : “ jestli jsi už přišel nato, jak se používá tablet,
který jsem Ti koupila k narozeninám ?

24. 1. 2013

Rok od založení GSUK

Druhého února 2012 byla založena Golfová společnost Újezd nad Lesy a Klánovice. Okamžitě začala všestranná činnost nové golfové společnosti.  Pořádala turnaje a meziklubové soutěže, mezi nimi klubovou soutěž - memoriál Daduly Hradecké. Turnaje se odehrály samozřejmě na hřištích, kde jsme hostovali, vlastní hřiště zatím nemáme. V GSUK vznikla bezva parta, která ctí všechny tradiční zásady golfu. Členové se seznámili s historikem golfu Prokopem Sedlákem z klubu v Líšnici. Také s Jiřím Davidem, který před emigrací do Jižní Afriky hrával i v Líšnici a dobře se znal se mnou a mojí matkou. Napsal mi po návratu do nového domova, jak byl nadšen ze setkání se starými kamarády. Ke konci roku nás zasáhla smutná zpráva, opustil nás navždy náš člen Mirek Chlubna. Pro novou sezónu se stává čestným členem společnosti GSUK.

17. 1. 2013

V POLOVINĚ LEDNA 2013 ČGF SDRUŽUJE 167 KLUBŮ A ČTYŘI ASOCIACE

Karel Vopička

Prvními členskými subjekty ČGF, které byly přijaty rozhodnutím výboru ČGF v souladu s nově nastavenými podmínkami po mimořádné konferenci v říjnu 2012, jsou Golfová společnost Újezd nad Lesy-Klánovice, Zámecký Park Šilheřovice, Golf Club Havlíčkův Brod Golf Indoor Club Prague.

Golfová společnost Újezd nad Lesy-Klánovice, Zámecký Park Šilheřovice, Golf Club Havlíčkův Brod a Golf Indoor Club Prague byly přijaty na lednové schůzi výboru ČGF poté, co splnily požadované náležitosti. Podle zprávy předsedy STK ČGF Karla Vopičky všichni úspěšní žadatelé předložili žádost, v níž souhlasili se stanovami ČGF a s úhradou členských příspěvků, připojili ověřenou kopii svých stanov a uhradili administrativní příspěvek ve výši 30 tis. Kč.

Noví členové ČGF mají status Přidruženého klubu. O případnou změnu svého statusu na Klub budou moci požádat nejdříve k 31. lednu 2015. Poté, co k 31. prosinci 2012 z ČGF vystoupil GC Velké Losiny, ČGF sdružuje 167 klubů a čtyři asociace.

Text a ilustrační foto: Luboš Klikar

16. 1. 2013

GSUK je oficiálně členem České Golfové Federace

včera večer, na řádném zasedání výboru České golfové federace byla Golfová společnost Újezd nad Lesy - Klánovice oficiálně přijata mezi členy České golfové federace!

Tento „malý krok pro lidstvo“, ale o to větší pro nás, je významným dnem našeho sdružení, od dnešního dne - golfového klubu.

Od roku 1735, kdy byl založen Royal Burgess Golfing Society, nejstarší golfový klub na světě, se mnoho změnilo.

Co ovšem zůstalo, jsou nikdy nekončící diskuse o golfu a láska ke hře.

Věříme, že právě společně s Vámi, přispějeme k tomu, že golf bude útočištěm pro všechny, kdo ve světě kolem sebe nenacházejí fair-play, úctu a pokoru.

Přejeme Vám mnoho krásných golfových zážitků s Vaším novým českým golfovým klubem.

10. 10. 2012

e-mail od Jiřího Davida

Jirka David

Ahoj Tomasi,

Minuly tyden si se ptal jestli nemam nejake fotky z Klanovic. Toz tedy nemam, bohuzel.

Nam uz tu bezi plne leto, 28 – 32 stupnu a tak ted hraji 3 az 4 krat tydne.

Zdravi,

Jirka

12. 8. 2012

Casa Serena Nebude

Bernard Langer

14. 7. 2012

Karolína Nováková

Dnes by moje babička slavila svátek. Tyto dny jsme už s ní byli v Mariánských Lázních na prázdninách na golfu

23. 6. 2012

Vzpomínka na Memoriál Hanuše Goldcheidera 2009

Hanuš Goldcheider

Týden před odjezdem jsem si koupil jízdenku. V neděli ráno jsem z Klánovic vyjel s předstihem, abych byl včas na autobusovém nádraží Florenc.  Na stanovišti autobusu Student Agency jsem se optal, jestli mě zastaví u golfového hřiště. Stewardka mi řekla, že tam nemají stanici a že musím až dolů do Karlových Varů. Tak jsem vystoupil u tržnice, kde jsem zjistil, že městský autobus č 8 ke hřišti jede až za hodinu. Tak jsem se podíval na jízdní řád autobusu č 2, který jede k hotelu Puup. Vystoupil jsem u křižovatky staré Karlovarské silnice a šel jsem po ní 10 km zpátky na golfové hřiště. U greenu 5 jsem musel prolézt plotem. Po jamce 6 jsem šel směrem ke klubovně a cestou jsem potkal Marii Kadeřábkovou. Pozdravili jsme se a já se zeptal, kde bych našel Karla Vopičku. Byl právě před nimi. Tak jsem se za nim vydal a ohlásil jsem se mu, že jsem přijel i přišel z Karlových Varů. Šel jsem fotit hráče a pak šel do klubovny si na chvíli sednout. Potkal jsem tam několik známých. Po rozdílení cen mě Karel Vopička sehnal odvoz, se kterým jsem jel do Prahy. Nechali mě na stanici metra a já jsem dojel na Černý Most a autobusem 261 pak domů.  Foto

3. 6. 2012

3. 5. 2012

Fotografie na mém facebooku

Thomas Baatz a Keneth Stryth

Dnes jsem se podíval facebook a zjistil, že můj kamarád Thomas Baatz poslal společnou fotku s Kenethem Strithem. Druhému jmenovanému jsem dělal asi 15 až 20 let caddie. Kenethovi mě doporučil můj boss Hanuš Goldcheider. Brácha dělal caddie Thomasu Baatzovi také asi  15 až 20 let. Jednoho dne ráno jsme seděli v restauraci u vchodu, odkud bylo vidět na parkoviště. Přijelo auto a z něho vystoupilo několik Švédů. Mezi nimi i Keneth Stryth, který na mě zamával, abych šel k němu. Říkal, že mu mám dělat caddie na mistrovství. Dělal jsem pak caddie i jeho kamarádům a chodil jsem s bráchou s nimi na oběd či večeři do hotelů. Já jsem chodil do hotelu pro jeho golfové hole a recepční mě dávala ranní kávu na jeho účet. Někdy jsem byl i u nich hostem i v apartmá. Mám na tyto doby hezké vzpomínky.

21. 4. 2012

Mariánské Lázně - Zádub Zavišín

Rybník vydal po vypuštění válečné tajemství, dvě dělostřelecké střely

16. 4. 2012

Jednodenní výlet do Mariánských Lázní

Na videoklipu jsou melodie z Fontány

Ráno jsem vyjel z Klánovic ve 4:20 hodin.. Venku poprchávalo, ale mě to nevadilo.Z Prahy jsme vyjeli kolem tříčtvrtě na pět. Jeli jsme na Karlovy Vary, v Bochově jsme zahnuli na Toužim a Teplou. Na křižovatce jsme zahnuli na Zavišín - Zádub. U vjezdu na golfové hřiště jsme byli ve čtvrt na 8. Brácha mě tam vysadil a já jsem šel ke klubovně za mírného deště, který později přešel v sníh. Tam jsem se bavil s greenkeeperem a zahradníky. Kolem 8 hodiny přijela recepční a já jsem se u ni na chvíli ohřál a zase jsem šel ven. Když jsem byl venku, tak přijíždělo auto a z okénka na mě volal Láďa Bartůněk "Ahój, chlape, co tady děláš ?" Řekl, že je špatné počasí a sněží a že mě vezme dolů do města, kde se můžu ohřát a dát si čaj. Zeptal jsem se ho, kde tak brzo mají otevřeno. Vzal mě do proslulé Modré cukrárny. Tam jsem si dal teplý čaj. Když jsem odcházel, povídá vedoucí, že mě zná. Źe jsem ten vášnivý golfový fotograf, že zná i toho, kdo mě k němu přivezl. Řekl jsem, že Láďa je můj dlouholetý kamarád. Také mi řekl, že má hendikep 9. Šel jsem ven podívat se na rybníček s vodotryskem a chtěl jsem jít na kolonádu. Vzápětí volal brácha, že jede. Ať prý jdu k poště. Za chvíli už jsem ho viděl. Ještě jsem stačil vyfotit taxislužbu a nastoupil jsem do auta a jeli jsme do Velké Hleďsebe. Tam jsme trochu bloudili a nakonec jsme našli hledaného pána.  Nasměroval nás zpátky do Mariánek, kam brácha vezl zboží. Zpátky jsme jeli kolem golfu do Karlových Varů. Cestou jsme se stavěli v Mnichově na oběd, Dali jsme si kuře ála bažant. V Karlových Varech brácha dodal další zboží. Když brácha končil, volal mu kolega, že mu v Chyších kikslo auto a potřebuje pomoc. Brácha řekl, že mě pošle autobusem do Prahy. Nejdřív jsem myslel, že si dělá legraci a on to myslel vážně. Koupil jsem si jízdenku, nastoupil na autobusovém nádraží a začala mi dobrodružná cesta domů. Za dvě hodiny jsem byl na Florenci. Z Florence jsem jel na Černý Most, kde za čtyři minuty jel autobus do Klánovic. Najednou slyším, ž e končí u Výzkumných ústavů v Běchovicích, tak jsem musel počkat na další, který mě konečně dovezl do Klánovic. Foto

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Top 10 Luckiest Shots in Golf

13. 4. 2012

Pozdrav z Karlovarského golfového hřiště

Dnes odpoledne mě volal můj caddie Jiří Smetana s jeho šéfem a jeho kamarádkou na Karlovarském golfovém hřišti. Kamarádka tam byla kvůli členství. Tak jsem  caddiemu řekl, aby tam ode mě pozdravoval kolegu Ruláka a ať  poradí, co mají udělat. Asi po půl hodině mě volal caddie, že už odcházejí a že mě pozdravuje Marek Eben.

11. 4. 2012

Druhá Schůzka GSUK

Manažer GSUK nás pozval na druhou schůzku do restaurace U Křížků. Dnes pro mě měl přijet prezident a odvézt mě ke Křížkům. Připravil jsem si fotoaparát a videokameru a stojan. Když jsem šel na oběd, potkal jsem pana Zoulíka a popovídali jsme si o Hickory turnajích, kdy a kde se budou konat. Domlouvali jsme se, že mě vezme sebou, abych nemusel jet metrem a autobusem na Líšnici. Potom do klubovny Forestgolfu přišli manželé Machaličkovi. Domluvili jsme se, že se pro mě večer zastaví a vezmou mě na schůzi GSUK do restaurace U Křížků. V 17:30 se pro mě stavila Lucka Machaličková a jeli jsme ke Křížkům. Na schůzce se jednalo o turnajích, které se připravují. Hlavně se jednalo o klubové mistrovství Českém Krumlově. Každý dostal klubovou kartu, tričko, míčky a plaketu. Našimi členy se stali Lee Westwood a Clark. V květnu se bude hrát Memoriál Daduly Hradecké na Motolském golfovém hřišti. Dadulko, konečně jsi se dočkala. Díváš se na nás z nebe a máš jistě radost z našeho golfového konání. Foto

Hurá na golf

Tento videoklip je ještě takzvaně zkušební. V tom videoklipu je několik scén stejných abych si vyzkoušel různé variace s přechody jak dělat videoklip

Druhá verze Klánovic

Toto je moje malá Síň slávy a moje ceny z dětských turnajů v Erpetu. Ta lahev od vína  je ze zámku v Roztěží u Kutné Hory. Sošku golfisty jsem dostal k 55. narozeninám 25. 5. 2010 při focení narozenin Karla Vopičky.

11. 4. 2012l

Pat a Mat hrají golf

9. 4. 2012

Albatros na druhé jamce v Augustě na Masters Natočení na videokameru z počítače ( Druhá rána na 5 párové jamce )

Oosthuizen

16. 3. 2012

Otevřená hřiště Zde

11. 3. 2012

Hotel Villa Berolína

Tento hotel znám. My jsme v jeho blízkosti bydleli v jedné ty chatičce co tam byly a patřili pod Hotel Krakonoš. Jeden rok jsme našli ubytování v hotelu Panoráma a každý den jsme okolo tohoto hotelu chodili pěšky z golfu do Hotelu Panoráma. Kousek dál jsou dvě vyli a to Vila Ticho a Vila Horyna. Pokaždé když jsme se blížili k těmto  vilám tak jsme začali zpívat písničku Stojí voják na vartě. Když jsme to zpívali po desáté tak ten majitel na nás zavolal a řekl ten vás voják pořád stojí na vartě. Za námi šla naše babička a ten majitel na ni bral a ona se nám vždy někam stratila aby nešla okolo těchto vil. Při těchto chůzích jsme i našli že je v Mariánských Lázních rozhledna.

Rozhledna v Mariánkých Lázních (ilustrační foto)

Rozhledna ( ilustrační foto)

2. 3. 2012

Věra Sommerschuhová

Věra Sommerschuhová s manželem 30. 7. 2005 ( Memoriál Hanuše Goldcheidera )

Byl jsem 30. 7. 2005  v Karlových Varech na Memoriálu Hanuše Goldscheidera s kamarádem. Fotil jsem Věru Sommershuhovou s jejím manželem. Vyměnili jsme si e-mailové adresy. Několik let jsem  si s ní dopisoval. Až mě najednou mé maily zůstávaly nedoručeny. Vyškrtl jsem si ji ze seznamu adres, na které zasílám upoutávky na moje stránky, ale nechal jsem si ji v seznamu e-mailů. Tento týden jsem to zkusil znovu a zase se mi e-mail vrátil. Tak jsem zapátral na internetu a zjistil jsem, že u jedné firmy je uvedeno jméno Sommerschuhová Věra a e-mailová adresa. Tak jsem na ten e-mail napsal a dnes jsem dostal tuto odpověď Zde

29. 2. 2012

Krádeř na Golfu v Sokolově

Krádeř na Sokolovskem golfovém hřiští

Golf Sokolov ( ilustrační foto )

25. 2. 2012

Poledne na golfu

Augustín Bubník s Manželkou

Dnes jsem byl na obědě a poseděl jsem si v klubovně v hezkém slunečném jarním počasí. Jarní počasí mě asi zmátlo, takže mezi věcmi, které pokládám na stůl - brýle, mobil - byl taky přenosný přístroj pro pevnou telefonní linku, v klubovně naprosto zbytečný. Najedl jsem se a po jídle jsem si ještě asi hodinu poseděl. Zavolal jsem svým kamarádům. Vašek Janoušek se mi ozval ze školení rozhodčích. Také jsem zavolal legendě Augustínovi Bubníkovi, který členům nové Golfové společnosti Újezd nad Lesy & Klánovic poslal přes mě přání hodně štěstí a úspěchů.

16. 2. 2012

První setkání Golfové společnosti Újezd nad Lesy & Klánovice

První setkání se mělo uskutečnit v restauraci Beseda v Klánovicích ale kvůli velkému zájmu se ta schůzka musela přesunout do větších prostor. Tak se přesunula do „konferenčního centra“ restaurace na stadionu FK Újezd nad Lesy!

Termín středa 22.2.2012 a začátek v 19.hod. zůstává. Mapa

Vladimíra Nováková - Hradecká ( Dadula )

Tomáš a Dadula

Tyto dny hodně vzpomínám na mojí matku Vladimíru Hradeckou, která by 24. 2. 2012 oslavila 87 narozeniny

22. 2. 2012

Golfová společnost Újezd nad Lesy & Klánovice

Ve středu 22 února se sešli příznivci Golfové společnosti Újezda nad Lesy & Klánovic na první historické schůzce v konferenčním centru restaurace stadionu FK Újezd nad lesy. Schůzka byla původně organizována v restauraci Beseda. Protože se objevil větší zájem, byla přesunuta do restaurace v FK Újezd nad Lesy s většími prostory. V pátek 17.2. jsem dostal e-mail, že pro mně někdo kolem 18:30 přijede, abych s tím počítal. Tak jsem si akci dal do kalendáře Outlooku, abych nezapomněl a nešel na autobus. Asi pět minut před příjezdem mi Milan Hrouda zavolal, abych vyšel na roh Sendražické a K rukavičkárně a že tam pro mě jedou. Než jsem zamkl barák, viděl jsem několik aut a zdálo se mi, že i autobus. Došel jsem na roh a viděl, že někdo jede zprava, zastavuje, z auta někdo vystupuje. Byl to Aleš Machaliček. Já jsem musel počkat, než přejedou auta, abych mohl v klidu přejít na druhou stranu a nastoupit do auta. V konferenčním centru restaurace na stadionu FK Újezd nad Lesy se už začali scházet hosté. Čtvrt hodiny po sedmé hodině Jiří Křížek začal schůzku a předal slovo Milanovi Hroudovi, který nás seznámil s novými stanovami a plánovanými akcemi sdružení. Každý musel vypsat přihlášku, aby byl oprávněn hlasovat. Potom bylo hlasování o členských příspěvcích. Míša Fuchs ( člen golfové síně slávy českého golfu z Újezda ) se po dohodě stal čestným prezidentem klubu a Tomáš Hradecký se stal čestným členem sdružení. Nakonec byl zvolen výbor v čele s Alešem Machaličkem. Plénum sdružení nakonec tyto závěry odhlasovalo. Foto

Golfová společnost Újezd nad Lesy & Klánovice

Vladimíra Nováková - Hradecká ( Dadula )  Hanuš Goldcheider ( Goldy )

Golfová Společnost Újezd nad Lesy & Klánovice

Já Vladimíra Nováková - Hradecká ( Dadula ) a já Hanuš Goldcheider ( Goldy)
přejeme hodně štěstí nové Golfové společnosti a mnoho úspěchu do dalších
let..

Co by napsali moje matka Vladimíra Nováková Hradecká (Dadula) a Hanuš Goldscheider z golfového nebe :

Jsme rádi, že vznikla nová Golfová Společnost Újezd nad Lesy & Klánovice, je to důkaz rozvoje českého golfu.
Za našeho působení nás registrovaných golfistů bylo 2.000, dnes už počet hráčů přesahuje 50.000.

Přejeme nové golfové společnosti hodně úspěchů.